Приједлог: Казане фукаро, врати нам коментаре!
  • С

Вероватно је неко већ предлагао али не може да шкоди...

КОМЕНТАРЕ НА ВИДЉИВО МЕСТО, И ДА ИЗЛАЗЕ И ОВИ СА ПОСТЕРА, БРЕ!

• Johnny Kurajber

Da bre. Podržavam. Vreme je da se vide lepo komentari na posterima. Da možemo tamo da komuniciramo takođe, kao na defkama :)

• Dukka

Može tab komentari posebno, a onda nek se račvaju komentari definicija, komentari postera i komentari reakcija, ako baš mora

koi sam programer

• plok

jebes to,nek da grobalj,grobalj kida vise nego bilo koja druga sekcija na sajtu

• drKomadina

Ako vam znači nešto, podržavam predlog

• Johnny Kurajber

Ne trebaju komentari reakcija. Reakcije su sranje i ovako i onako. Samo posteri. Tu je zabava.

• Dukka

ma znam, al možda ima ljudi koji bi voleli postere na reakcijama. moraš misliti i na druge ti sebični stvoreee!!11

• Johnny Kurajber

A da se napravi mogućnost da se prave reakcije u reakcijama u posterima?

• Johnny Kurajber

I nemoj opet da nam uvodiš ono pravilo "Ko troluje posterdžije tri dana banane" to je bilo glupo pravilo. Posterdžije vole da se nerviraju. Naučno dokazano.

• Dukka

Haha, sad tek videh šta sam napisao, naravno mislio sam koji bi voleli komentare na reakcije

A da se napravi mogućnost da se prave reakcije u reakcijama u posterima?

REAKCEPŠN!

Ma u pravu si, jebo reaktore, banujte ih sve

• A

Dukka
    Može tab komentari posebno, a onda nek se račvaju komentari definicija, komentari postera i komentari reakcija, ako baš mora

koi sam programer

Plagijatore!

• АБ

Slažem se sa Dukkom, toe kul rešenje, a za reakcije, šaznam i može i ne mora nije frka. ALI DAJ KOMENTE

• TheWaveRider

Ako vam znači nešto, podržavam predlog

• Dukka

Plagijatore!

Još jednom me ovako nazovi i tužiću te modovima, posle će đavo da ti bude kriv

• Johnny Kurajber