int main()
{
while (1)
{
printf ("Hello bitches\n\a");
}
}int main()
{
while (1)
{
printf ("Evo, mislim da smo i mi zasluzili svoje mesto na forumu, pisite ovde sve one beskorisne programcice koje ste pisali, nebitno u kom programskom jeziku, da se sprdamo malo\n\a");
}
}Ето, надам се да сте разумели концепт теме. Без спема. Ако пишете глупости, пишите их у неком програмском језику.

#include
#include
main()
{
int n,i,a100,br=0;
float prosek=0, suma=0;
printf("unesi broj elemenata niza \n");
scanf("%d", &n);
printf("unesi elemente niza \n");
for(i=0; i{
scanf("%d", &ai);
if(ai>0)
{
suma=suma+ai;
br++;
}
prosek=suma/br;
printf("prosek = %.2f", prosek);
getch();
}за рачунање просека, контам да ником не треба, ал немам ништа паметније у свесци из програмирања...

http://pavlecar.atwebpages.com/iks-oks/
Saću da ispamujem forum ovim linkom.
Програм тражи разлику скупова представљених целим бројем, значи ако скуп представим са 12, постојаће елементи 1100, то јест осам и четири, а ако је скуп представљен бројем 0011 постојаће елементи два и један. И на тај начин тражим разлику скупова, скуп мора да има између 1 и 16 елемената, и самим тим представа скупа може бити највише МАКСИНТ. Ево вам, па се играјте. :)
ЕДИТ Жута слова су између оних угластих заграда, чисто да знате#include
#define MAX 16int P, Q, R, N;
int maksimalna_predstava_broja;
int a[MAX], b[MAX], c[MAX];
int n, i, maksimum, brojac;int main()
{while (1)
{
maksimalna_predstava_broja = 1;
printf ("\nUnesite maksimalan broj elemenata skupova\n");
scanf ("%d", &N);
if (N > 16 || N <= 0)
{
printf ("\nNeispravan unos, pokusajte ponovo\n");
exit();
}
for (i=1; i{
maksimalna_predstava_broja = 2*maksimalna_predstava_broja;
}
printf ("\nMaksimalni dozvoljen broj predstave skupa je: %d", maksimalna_predstava_broja);
printf ("\nUnesite predstavu prvog skupa\n\n");
scanf ("%d", &P);
if ((P > maksimalna_predstava_broja) || (P < 0))
{
printf ("\nNeispravan unos\n");
break;
}printf ("\nUnesite predstavu drugog skupa\n\n");
scanf ("%d", &Q);
if ((Q > maksimalna_predstava_broja) || (Q < 0))
{
printf ("\nNeispravan unos\n");
break;
}
printf ("\n");
printf ("Binarna predstava skupa P je: ");
while (P != 0)
{
for (i=0; i{
a[i] = (P%2);
P=P/2;}
for (i=N-2; i>-1; i--)
printf ("%d", a[i]);
}
printf("\n");
printf ("Binarna predstava skupa Q je: ");
while (Q != 0)
{
for (i=0; i{
b[i] = (Q%2);
Q=Q/2;}
for (i=N-2; i>-1; i--)
printf ("%d", bi);
}
for (i=N-2; i>-1; i--)
{if (a[i]==1 && b[i]==0)
c[i]=1;
else c[i]=0;}
printf ("\n");
printf ("Razlika skupova P i Q je: ");
for (i=N-2; i>-1; i--)
printf ("%d", c[i]);brojac = 0;
for (i=N-2; i>-1; i--)
{
if (c[i]==1)
{
brojac++;
}
}
printf ("\n");
printf("\nBroj elemenata u skupu R je: %d", brojac);
printf("\n");
}getch();
}
Ево илустроваћу примером.
Скупови имају максимум 12 елемената.Представа првог скупа је 123.
Представа другог скупа је 211.У бинарном облику први скуп изгледа овако:
00001111011
А други овако:
00011010011
Дакле, постоје елементи на местима где су јединице.
Тако да њихова разлика изгледа овако.00001111011
00011010011
----------------
00000101000Што значи да ће резултујући скуп или разлика скупова изгледати овако:
00000101000Број елемената у том скупу је 2. :)
Је л' јасније.
#ifndef _vukajlija_h_
#define _vukajlija_h_class Vukajlija{
friend ostream& operator<<(ostream& it,const Vukajlija& v){
return it << "Moji programi ovde ne mogu da stanu :P"<} };
#endif;#include
#include "vukajlija.h"
using namespace std;int main(){
Vukajlija* v= new Vukajlija();
cout<<*v;
return 0;
}
enum Aktivnost
{
Ucenje,
Posao,
Vukajlija
}public void ObradiAktivnost(Aktivnost aktivnost)
{switch(aktivnost)
{
case Aktivnost.Ucenje:
Console.WriteLine("Učim, kao šatro, Vuka na svaka dva minuta.");
break;case Aktivnost.Posao:
Console.WriteLine("Plaćena sam da programiram i listam najnovije defke.");
break;case Aktivnost.Vukajlija:
Console.WriteLine("- i Delete, +, +, patrik, forum, pvt, profil, +, +, -, - i Delete...");
break;default :
Console.WriteLine("Sex? LOL");
}public static void main (string args[])
{try{
while (int i = 0; 1 = 1; i++)
{
Console.WriteLine("Dan broj: " + i); //Da iskoristim negde i ovo "i"ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Posao);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Ucenje);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
ObradiAktivnost(Aktivnost.Vukajlija);
}
}catch(Exception ex)
{
Console.WriteLine("Time's up. You're dead or you've run out of memory. Stack overflow što bi rekli programeri.")
}}
}

Ma znam šta si htela, nego mislim da treba for. Oće while da zakuca onako :P
E, a pazi. Prijavilo bi grešku i da je for. I to kod ovog 1=1. Pošto je operator jednako za dodelu vrednosti, a jedinica nije promenljiva, onda ne bi moglo.
Ovako bi recimo radilo for(int i=1;1;i++)
ili for(int i=1;1==1;i++)
ili for(int i=1;true;i++)
public static void main(String[] args) {
Scanner S = new Scanner(System.in);
System.out.println("Alo mali kako se zoves: ");
String ime = S.nextLine();
System.out.println("Koliko maraka imas, i nemo da me lazes");
int god = S.nextInt();
System.out.println("A ja ruzna imena " + ime +"!");
System.out.println( "daj tih " + god + " maraka da kupim sebi gajbu Nektara lolo");
}
}E jel se razume neko ovde u leder dijagrame, plc programiranje ? Ako neko zna izucavam nesto ovaj simatic step7 pa svakakv materijal bi mi dobro dosao ...

http://www.codinghorror.com/
kul blog, mnogo mi se sviđaju ova istraživanja o tome kako se mnogo veliki broj ljudi prijavljuje na posao programera a uopšte ne umeju da programiraju. Ili da rešavaju programerske zadatke.Pa reko vas da pitam, kad ste svi eminentni
Napiši program koji ispisuje brojeve od 1 do 100
ali umesto brojeva deljivih sa 3 ispisuje "Bla", umesto brojeva deljivih sa 5 ispisuje "Truć", a umesto brojeva deljivih i sa 3 i sa 5 ispisuje "BlaTruć"EDIT:
A najjači su ovi što pohrle da objasne svima u komentarima i onda ne reše ispravno zadatak.EDIT na EDIT:
Kako se sad osećam jebeno pametno i nemam više briga za svoju budućnost u svetu programiranja kad sam završio sa čitanjem komentara na članku ovog bloga.
Изволте, госн. Павле
program prvi;
var
i,c,cj,cd: integer;
a:array1..99 of integer;
Begin
for i:=1 to 99 do
begin
ai:=i;
cj:= ai mod 10;
cd:= ai div 10;
c:= cj + cd;
if (c mod 3=0) and (cj mod 5=0)
then writeln ('nji i bla')
else if (c mod 3=0) then writeln('bla')
else if (cj mod 5=0) then writeln('nji')
else writeln(ai);
end;
readln;
END.Вероватно је могло ефикасније, али ето га на брзину, не видим на очи.
ЕДИТ: Вукајлија ми коцкасте заграде, пребацује у линкове, али зна се чему служе..
ЕДИТ на ЕДИТ : И још ми је све испеглала да нема табове, да га јебеш...
и како то кратко и елегантно изгледа у олмајти Лиспу
(defun stampaj ()
(setq i 1)
(while (< i 101)
(setq x (mod i 3))
(setq y (mod i 5))
(format t "~a. ~a~%"
i
(if (AND (= x 0)(= y 0)) "bla truc" (if (= x 0) "bla" (if (= y 0) "truc" i))))
(setq i (+ i 1)))
(format t "~% jebace vas misa tumbas!!1"));funccall
(stampaj)
;output
1. 1
2. 2
3. bla
4. 4
5. truc
6. bla
7. 7
8. 8
9. bla
10. truc
11. 11
....
88. 88
89. 89
90. bla truc
91. 91
92. 92
93. bla
94. 94
95. truc
96. bla
97. 97
98. 98
99. bla
100. truc
Томдрил МерилинДа ли је могуће графичко дорађивање завршеног програма из Ц?
DA! pijan sam, i ne znam kako, al moje iskustvo iz trezvenosti kaze da je sve moguce, samo treba naci nacin da iz c-a utices na grafiku...borlandov kompajler ima u sebi biblioteke koje ti daju to, ali i u drugima mozes to da izvedes na manje ili vise perverzan nacin

// U C-u
#includemain(){
int a100,i;
for(i=0;i<99;i++){
ai=i+1;
}
for(i=0;i<99;i++){
if(ai%3==0){
if(ai%5==0){printf("BucTruc, %d\n",ai);}
else{printf("Buc %d\n",ai);}
}
if(ai%5==0){printf("Truc %d\n",ai);}
if(ai%5!=0 && ai%3!=0){printf("%d\n",ai);}
}
}Mogu ja da vam postavim neke zadatke, ko MISLI da zna c++. Imam i lakših i težih, a kul su za vežbanje...

*Домина садржи два целобројна поља (a,b) у опсегу од 0 до n−1. Параметар n је заједнички за сва домина и може да се поставља и дохвата. Може да се дохвати вредност првог и другог поља домине, да се изврши међусобна замена поља, да се одреди да ли су две домине једнаке не водећи рачуна о редоследу поља и да се домина упише у излазни ток у облику (a,b).
*Скуп домина може да садржи задат број различитих домина. Ствара се празан после чега се домине додају једна по једна. Може да се испита да ли се нека домина налази у скупу, да се дохвати број домина у скупу, да се приступа домини задатог редног броја, да се домина задатог редног броја извади из скупа, да се скуп испразни и да се скуп упише у излазни ток (по 10 домина у једном реду).
*Кутија је скуп домина. Може да се напуни свим могућим доминама, по случајном редоследу (број таквих домина је n(n+1)/2) и да се узме домина с краја кутије.
Табла је скуп домина код којег се домине додају на почетак или крај тако да суседна поља суседних домина буду једнака (тј. да друго поље претходне домине буде једнако првом пољу наредне домине; поља додаване домине могу да се замене).
*Рука је скуп домина капацитета n које неки играч држи у руци.
*Апстрактан играч има јединствен, аутоматски генерисан целобројни индикатор и игра доминама из задате кутије на задатој табли држећи неколико домина у садржаној руци. Играч не може да се копира ни на који начин. Може да се дохвати идентификатор играча, да се рука (уз претходно пражњење) напуни до пола доминама из кутије и да се одигра један потез. Одиграње потеза подразумева стављање једне од домина из руке на таблу. Ако ниједна домина не може да се стави, узима се по једна домина из кутије док не успе да се стави на таблу или се напуни рука или испразни кутија. Повратна вредност је индикатор исхода потеза и то: DALJE (домина је стављена и рука није празна), POBEDA (домина је стављена и рука је празна) или PORAZ (домина није стављена и рука је пуна или је кутија празна).
*Човек је играч који потез одиграва интерактивно уз поновљено извршавање следећих радњи по избору: 1. исписивање табле; 2. исписивање руке; 3. стављање домине на таблу; 4. узимање домине из кутије; 5. предаја игре.
Рачунар је играч који потез одиграва аутоматски и на крају испише домину коју је ставио на таблу.
*Игра организује одигравање партије задатог броја играча на задатој табли коришћењем задате кутије. Ствара се празним низом играча после чега се играчи додају један по један. Може да се одигра партија што подразумева пражњење свих скупова домина, попуњавање кутије доминама и циклички извршавање потеза појединих играча уз прескакање играча који су предали игру. Партија може да се заврши победом једног од играча или нерешено ако сви играчи предају игру. Пре савког потеза испише се садржај табле и идентификатор играча који је на потезу. На крају се испише начин завршетка партије.
Davao je Laslo Kraus ovaj zadatak za projekat pre neku godinu.Ko je bio na ETF-u ili VISER-u, zna...Ličilo mi je na Klaslov zadatak, zato sam i pitao. :) Znači nekad su se radili i projekti za OO1?
Pazi, u C-u bi prilično zajebano napisati program ali je moguće uz izvesne modifikacije. Interesantan je to programčić. :)Bilo bi PRILIČNO zajebano bez klasa i svih mogućnosti koje nose. :)
Pišem Uz Vetar
Je l' ima neko onu sliku, kao dijagram šta programeri misle jedni o drugima?Na dnu su oni što misle da je HTML programski jezik, a na vrhu C i Assembler, a izdvojen je valjda LISP nisam siguran :)
Ево га и, из мог скромног искуства, могу да кажем да је јебено тачан. :)
http://www.dodaj.rs/f/1S/ot/3fughVwv/foo.jpgОви што раде са микроконтролерима мисле да су терминатори, Лисп прогамери цене да су изнад осталих јер имају рекурзију у малом прсту (што је и природан начин програмирања и Лиспу), Ц/Ц++ је азбука*, а HTML програмери... па, на правом су месту :))
*
Link:"I like to compare C++ with the English language: both have their own warts, both have more exceptions than rules, both can be extremely frustrating to learn and people complain about both endlessly. But if your business depends on a community and you need a common language that everyone understands, it is the only option available to you. No matter how perfect your native language may be."
